hektisk dag

Imorse var jag väldigt stressad när jag vaknade för jag var
så trött, så det blev ingen dagens och jag hann inte med
något bloggande i skolan. Detta är inte bra!
Vi fick sluta en timma tidigare idag så jag och Kajsa satte
oss på Henrys på uteserveringen och satt där i en timma,
solen sken inte men det var varmt sen gick vi till körskolan
och satt där i 1,5 timme. Jag var lite för trött idag för att
kunna ta in allt för mycket kände jag.

Nu ska jag plugga lite och sen blir det sängen tidigt idag.
Brolle var föresten hos vetrinären idag och han vägde 40 kg!
inte konstigt att jag inte orkar bära honom :P och han är
bara 8 månader. Vetrinären hade sagt att det var den finaste
rottisen hon hade sett på länge. Naw min lilla bebis :)


Ståtlig kille det där :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0