klar

Jag är klar med min redovisning nu. Jag har kämpat och
jag har klarat det nu känns det lite skönt iallafall fast jag
skulle behövt hunnit med mer ikväll.
Så min dåliga och tråkiga uppdatering beror på det, som
jag tror att ni förstår.
Imorgon har jag en liten sovmorgon för att vi ska på något
föredrag om droger och dopning tror jag att det var och sen
ska jag på möte med banken efter skolan. Ett sånt där möte
dom erbjuder när man fyllt 18, så jag ska lära mig lite om
Robur. Sen ska jag hem och stoppa näsan i böckerna igen.
Vi hörs imorgon, sov så gott! Det hoppas jag att ni redan gör :)


Kommentarer
Postat av: Anders

OMG fan va du e underbar

2010-04-08 @ 13:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0