Körkortstillstånd

Jaa idag kom mitt körkortstillstånd så snart så :) får jag också
övningsköra lagom till att mina vänner börjar ta körkort :P
Redovisningen gick jätte bra jag stakade igenom mig det hela
för att jag var så nervös men jag fick ändå VG+ och han tycker
om mina tankar det uppskattade han och jag tror att han gjorde
min dag genom att berömma mig massor! Det gillas.

Hos banken gick det jätte bra och nu vet jag faktiskt vad en fond är
och lite där omkring, vilket känns lärorikt och skönt.
Jag fick en biocheck också för att jag hade varit så engagerad :)
Jätte trevlig var bank killen iallafall och skojjade :)


Jag var på bra humör imorse :)


jag trodde ett tag att det försvunnit med posten :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0