Lördag

Jag satt och skrev på min psykologi imorse, men det sparades
inte! Så nu får jag skriva om det och det är riktigt drygt.
Vi har varit och handlat mat och lister. Jag hittade ett mini
akvarium inne på zoo som jag vill ha och så vill jag ha
silvergrodor i men jag vet inte vart jag ska hitta dem.
Dom är riktigt coola.
Jag hörde på radion att Madeleines och Jonas förlovning
nu är officielt bryten. Om han har varit otrogen är han
riktigt puckad för Madeleine är en utav Sveriges vackraste
kvinnor och dom växer inte på träd.


Kommentarer
Postat av: Johanna

tack :)

det är superbra med mig :)

vad ska du hitta på ikväll?

2010-04-24 @ 19:13:25
URL: http://flickanjojo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0