Massage

(Det riktiga inlägget försvann, så jag gör ett nytt :))
Jag fick världens underbaraste massage utav Annika idag,
jag höll på att somna ett tag där! Jag hoppas att hon får bra
på sitt prov :) Massage är något som alltid är uppskattat och
en bra vardagslyx även om det är en massör som masserar
eller pojkvännen. Det är något alla borde få någngång ibland.
Man känner sig som en ny människa och all stress är borta,
helt perfekt. Idrottsprovet idag var mest kryssfrågor så jag blir
vääldigt förvånad om jag får ig, det tror jag inte.
Imorgon är det prov på sårvård och sen ska jag sitta på en buss
i 5 timmar, sådär lagom kul. Jag ska läsa i körboken lite tänkte jag.
Så nu ska jag packa och sen gå och lägga mig :)
Här får ni en dagens.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0