min dag

Skolan idag var faktiskt ganska rolig, på gympan hade vi teori
slappt och gött. Jag fick mvg på det muntliga provet :D
Och sen hade vi egna lektioner eftersom att lärarna i vårat
arbetslag är i Berlin. Jag kan ju säga såhär att vi hade inte riktigt
fått gjort som vi gjorde om dom hade varit närvarande :P
Vi pumpa musik och låg i soffarna.

Handledarkursen var 3 timmar lång och väldigt tråkig, självklart
sitter jag och mamma längst fram och får massa frågor.
Jag vet inte vad han har babblat om men snart får jag köra bil
iallafall! :D


Daniel i en annan värld


Haha Anton tar sig friheter


Matilda & Anders läser Daniels bok om hur man tillfredställer en kvinna,
haha himla rolig bok som jag bläddrade i påväg till skolan imorse :P


Jag läser faktiskt historia!


Kajsa dricker mest red bull


Anton är himla tjusig i Kajsas kofta... Vår klass är inte normal.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0