mordet i bålsta

Robins föräldrar bor ju i Bålsta utanför Stockholm
och i måndags hittade dom rester utav en död man som
legat där sen i somras, men vi visste inte vilket skogsparti.
Jag har inte tänkt på det mer men nu när jag pratade med
Robin så sa han vilket. Där har jag alltså gått förbi säkert
100 gånger, jag har till och med gått där själv och 50 meter
in i skogen har det legat en död man.
Just nu mår jag illa, det känns jävligt obehagligt. Tänk om
Brolle hade gått förbi där någongång och nosat fram liket
det hade varit ännu värre men aah jag tror inte att jag vill
gå där fler gånger. Och alla ni som åker pendeltåg eller
tåg till Stockholm åker förbi platsen.
Läskigt och usch är nog det enda jag får fram.
Läs själva här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0