Mot stockholm

Jag började morgonen med att försova mig, jag hade
ställt klockan en timme försent men som tur var kom
mamma in och väckte mig en halvtimma innan jag
började så det var bara att slänga på sig mjukisar och
slänga i mig frukosten. Sen dess har jag varit väldigt
trött efter mitt uppvaknande :P

På historian såg vi en film från förintelsen, det blir bara
hemskare ju mer man ser. Förut har vi inte sett så utmärglade
människor men det fanns riktigt otäcka bilder. Sen fick vi reda
på vart på kartan vi ska bo och bara en liten bit därifrån, man
kan gå ligger ett stort shoppingcenter! Helt perfekt.

På matten idag så fick jag tillbaka mitt prov och jag fick VG-
på första delen och det är jag jätte glad för men andra fick
jag IG på.. Men det är som det är.

Nu ska jag strax åka iväg till bussen har packat allt nu,
så vi hörs ikväll eller imorgon bitti när jag är i Bålsta :)
Ha en jätte bra helg nu :) ♥


Kommentarer
Postat av: lisa

Ha en bra kväll:)

2010-04-23 @ 19:55:01
URL: http://fotoliisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0