sjukling

Jag ska stanna hemma ifrån skolan idag för jag har sovit
jätte dåligt inatt pga min hosta och frusit så när jag vaknade
tog jag tempen efter en stund och jag har feber. Nu har jag
varit sjuk i en och en halv vecka. Det börjar bli väldigt tröttsamt.
Och jag läste i min idrottsbok att jag lider av negativ stress,
därför blir jag sjuk på lov för att jag är stressad över skolan.
Fast det visste jag redan om.

Igår på tåget hade jag skit tråkigt och satt och hostade. Sen gjorde
jag en lite pinsam grej, jag glömde vilken ände utav vagnen jag
gick in i så när jag skulle av gick jag till fel ände och letade efter min
väska, när jag fattade att den inte var där fick jag gå igenom hela
tågvagnen till nästa ände.. haha.
Nu ska jag sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0