Sminkparty

Det var sådär hos min syster på sminkpartyt.
Eller jag skulle vilja kalla det kräm party för det var
mest en massa krämer, produkterna kom ifrån Madame
Chic och är kosmeceutiska. Alltså det är både kosmetik
och medicinskt, tror man kallar det så.
Jag köpte en kräm som man skulle använda innan man
solar som skulle göra att man blir brun lättare. För jag
blir aldrig brun i ansiktet. Sen köpte jag en kräm till mina
fötter som dödar bakterier och svamp och sånt sne ökar det
cirkulationen. Det är ganska dyra produkter men om det funkar
så är ju det bra och det är ekologiskt också.

Nu ska vi lägga oss och kolla på nån film och sen sova,
jag har världens mensvärk så jag gör inte mycket mer idag.
Hoppas ni har haft en jätte bra helg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0