Ute och sprungit

Haha ja ni läste rätt och ja ni ser rätt jag har träningskläder
på mig. Jag har varit lite sugen nu några dagar på att gå ut
och springa och idag i skolan bestämde jag mig men det var
ingen som trodde att jag skulle orka va ;) Så jag sprang 1,6
km det räcker gott och väl när man inte är van även om dom
säger att man måste hålla igång 30-40 min för att förbränna,
MEN man skall komma dit också och det är bättre att börja
långsamt och bli nöjd över att man klarade det istället för ett
misslyckande. Med bra musik i lurarna så går det på räls!
Skönt är det nu efteråt iallafall och efter duschen. Jag skrubbade
ansiktet med en döda havsalgs skrubb, nu känns ansiktet som
babyhy :) Nu ska jag äta!


Det måste vara vårvädret eller vad säger ni :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0