Älskade Mia

Igår var jag hos älskade Mia och fikade och hämtade
en lucia klänning, jag skall vara tärna på jobbet imorgon
bitti. Herregud jag kan inte ens sångerna. Det var mysigt som 
vanligt hos Mia och det är det enda jag har gjort i helgen 
förutom att ja har pluggat. I fredags fick jag reda på mitt
resultat på nationella i svenska, G+ på muntliga som jag 
slängde ihop 15 minuter innan jag skulle göra det och VG
på det skriftliga, tydligen hade jag skrivit bäst utav klassen.
Min lärare tyckte att jag skulle fortsätta skriva jag har tydligen
talang för det. Det kanske är sant jag har alltid gillat att skriva.
Det var kul att få höra något positivt någon gång :) ist för att
bara få höra när uppgifterna är klara. 

Angående om jag skall äta anti depressiva tabletter eller inte 
så har jag bestämt att fram tills den dagen då jag inte ser
någon väg ut utan bara vill dö, då kommer jag att vilja äta
något men inte nu. Jag har även attarax men dom funkar inte
på mig och inte oxascand heller. De som funkar som jag har är
stesolid. Och eftersom att det är benzo tabletter vill jag helst inte
äta dem, men jag har lärt mig att min egen kropp tar mig ur
panikångesten även fast att en tablett är lättare och mindre
smärtsamt så väljer jag att hantera det själv. Jag tror att det
stärker mig mer också. Tack för era kommentarer ♥
Men anti depressiva är inte alltid fel det kan vara räddningen för
vissa, om man bortser från alla biverkningar så kan man må väldigt
bra på dem om de är doserade rätt.


Jag och Mia i somras ♥ älskar dig, jag är glad att jag har dig :)


Kommentarer
Postat av: Körven

Lilla Mia, vad skulle man göra utan henne :)

2010-12-13 @ 10:05:47
URL: http://rebeccakorv.blogg.se/
Postat av: Mia

Jag älskar dig också hjärtat!!!

2010-12-18 @ 02:12:00
URL: http://pienimustaenkeli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0