Lucia!

Imorse klockan halv sju stog jag redo på jobbet för
att gå lucia tåg. Det var ingen som visste om att vi
skulle göra det så vi smög in på sköterskornas rum som
också skulle vara med och bytte om sen gick vi bort till
den avdelning jag jobbar på och sjöng för personalen.
Sen gick vi in och lussade och väckte alla som bor på
Majgården, alla fyra avdelningar. Vad kul det var!
Lite trött var jag allt men det var så kul och se hur mycket
dom faktiskt upskattade det vi gjorde. Även dementa som
sedan glömmer utav det uppskattar det för stunden.
Jag visste inte ens att man kunde uppskatta min hemska
sång röst, haha.

Sen åkte jag iväg till skolan och var där hela dagen, vid
sista lektionen började jag få ont i huvudet och sen när jag
kom hem small det bara till. Jag sov tre timmar men när jag
vaknade höll hjärnan fortfarande på att ramla ut eller komma
ut genom munnen. Jätte mysigt o ha så ont i huvudet och en
början till förkylning. Jag som trodde att jag skulle klara mig!
Tyvärr glömde jag kameran hemma så jag kunde inte få något
kort på mig :( Tack Mia för lånet ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0