Det KLIAR!!

Jag har haft en hemskt natt med väldiigt lite sömn. De där sakerna på
benen kliar så jävla mycket så jag vet snart inte vart jag ska ta vägen!!
Det kliar mer när jag har något på benen men annars fryser jag för Robin
bor i ett gammalt betong hus och ytterväggarna är inte isolerade! Det är
iskallt när man tar på väggen och det är kallt här inne och vi kan inte höja
elementet dom har spärrat det. Kul!! Nää nu ska inte jag vara såå negativ.
Så därför har jag varit vaken ett tag nu. Så det enda jag ska göra idag är att
gå till Robins pappas jobb och hälsa på Brolle och åka till Robins jobb :)
jag ska gå och kolla om Ego Woman finns på bokrean också :)
God morgon :) Jag tror att det går folk här på taket :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0