Försöker bli vuxen?

Igår när jag och Robin var inne på Konsum fick jag för mig att köpa
en avokado, jag har nästan aldrig ätit det och aldrig gillat det men jag
tänkte att jag skulle ge det ett försök att lära mig tycka om det.
Det är ju nyttigt och så känns lite småvuxet precis som de som försöker
lära sig dricka kaffe, men nej nej det gick självklart inte jag tvingade i
mig två skedar sen var det bra jag tog fram glass istället :D
Men jag ska prova i sallad, avokadon ska få fler chanser :)

Just nu sitter jag fast på en stol för golven håller på och torkar efter min
skurning så det är därför jag babblar om avokado.



Kommentarer
Postat av: kajsa

testa mosad avocado på rostat bröd med lite salt på :)

2010-02-16 @ 18:21:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0