Frustration!

Imorse när jag gick in på SJ så var hälften utav alla tåg inställda och
de som gick att boka var de som var inställda. Nu är ALLA!! till Gbg
inställda för något i Hallsberg och tunnelbanan är stängd. Jag trodde
det skulle bli bättre men det värkar inte så just nu. Men jag pratade
med mamma och det var inte säkert att det var någon skola imorgon
heller det ska beslutas ikväll. Så antingen får jag ta mig hem imorgon
bitti eller kväll beroende på.

Det är iskallt ute men det är ganska skönt när solen skiner :) Jag håller
på att bli sjuk och det är iskallt i lägenheten. Så när vi var ute var både
jag och Brolle påpälsade och så lekte vi i snön, det gick upp till mitt lår!
Men trots allt detta så är jag väldigt nöjd ändå :) En extra ledig dag är
det väl ingen som tackar nej till!


Bild från julafton :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0