Gå i skogen i 3 timmar

Nu ligger jag ner kurad i sängen efter en varm dusch, jag var frusen
efter våra tre timmar i skogen. Vi har alltså gått med facklor mitt i skogen
och fått pölsa oss fram i 5 km. Men det var helt okej inte jätte kul men över
förväntningarna. Fast det som var i kyrkan efteråt kunde kvittat, jag gillar inte
att gå i kyrkan. Kajsa har lovat att skicka över bilderna imorgon :)

Förövrigt idag så har det varit bra, på praktiken fick jag vara på mödravårdcentralen
hela förmiddagen det var jätte kul där och det är ju precis det yrket jag vill
ha i framtiden även om jag kanske inte jobbar på MVC då :)
Sen var dagen som vanligt det var några pratglada och roliga patienter.
Jag åt koldolmar för första och sista gången i mitt liv själv i matsalen, inte så kul.

Men en sak som är säkert är att det man gjort i sitt liv det straffar sig någon gång,
det kommer tillbaka mot dig själv. Det har jag sett idag.
Jag hoppas att den där damen som gjort mig så illa under ett års tid får det jäkligt
och ångrar sig bittert.

Nog om det jag ska börja läsa på en ny bok tills ögonen stängs och det lär de göra
fort, imorgon ska jag upp vid nio och ringa samtal. Sen ska jag njuta av min lediga
dag :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0