Gårdagens shopping!

Igår när vi var på stan fanns det Converse igen, de fanns inte till min
födelsedag så det fick bli ett par igår. Jag har nästan aldrig gillat Converse
för jag tycker man får så stora fötter i dem men som sagt de är jävligt
snygga så jag ger dom en chans :D
Det blev lite annat också, jag köpte en bok om smink på Åhlens, det kan
ju vara kul att läsa och sen ska jag försöka lämna foundation svamparna
och börja med borste! :)


Hederliga Converse 699 kronor Stadium


Snygg jacka Nike 450 kronor på Intersports rea, fin som tröja och jacka
till varma sommardagar.


Träningslinne 150 kronor Intersport, den lila färgen skulle man kunna äta!
Mysiga vantar från Stadium 79 kronor on the REA :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0