God morgon

Eller god morgon jag gick faktikst uppe vid 10 och sen dess har jag
ätit en stor frukost och varit ute och gått med Brolle.
Som vanligt så var jag inte klar igår när gästerna kom så därför blev det
inget inlägg för jag hade lite brottom. Och sen drog vi iväg till Skara hem
till Kajsa och min bror var snäll och körde oss.
Det var en riktigt härlig kväll med Annika och Kajsa och sen dök det upp lite
fler folk. Jag fick återigen ett present kort på ringar så det är jag jätte glad för!
Nu är det bara 1000 kronor kvar tills jag kan köpa en utav ringarna, man blir
ruinerad utav den serien det är en sak som är säker. Utav min syster fick jag
osis hår puder, jag hoppas på bra resultat (Y)
Så tack så jätte mycket för alla presenter ♥


Robin och Brolle


Min syster är ännu latare än mig, Magnus får slava.


Jeans skjorta och ridbyxor ifrån Gina.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0