God morgon

Jag sitter och försöker äta min frukost ifred men det vill inte Brolle,
han vill leka! haha.. Idag vid klockan tre så åker vi allihop hem till mig.
Jag hoppas att tåget inte blir allt för sent och att det verkligen går!
Men ifall om att så tar vi med oss mat och vatten till Brolle, och jag åker
i mjukisbyxor och en utav Robins tjocktröjor :)

Kajsa den underbara hade kommenterat att jag var snygg igår, det förgyller
min dag idag! Hon sitter där i Skara och kollar på brandbilar och konstiga
människor och jag sitter här, jag saknar dig! ♥


Kommentarer
Postat av: kajsa

haha va bra : ) ja men NU serru ska jag hoppa in i duschen som jag har sagt nu i tre timmar typ :P saknar dig med hoppas vi ses ikväll :) <3

2010-02-26 @ 13:10:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0