God morgon

Igår var tåget försenat 20 minuter så det var helt okej. Egentligen
skulle vi festat med Kajsa hemma hos Annika men vi kände att det skulle
bli så sent. Och tur var väl det för när vi ätit fick jag skit ont i magen igen
och när jag tog tempen hade jag 38,2 så nu har jag alltså feber igen,
så himla kul så det finns inte!

Imorse fick jag ringa till vetrinären för att det kommer gult var ur Brolles
snopp och han kissar jätte mycket och ofta men dom tyckte inte att det
var något akut men jag fick inget direkt svar på om det kan vara urinvägsinfektion
eller om det helt enkelt är för att han håller på att bli könsmogen. Så
om det inte ser bättre ut på måndag och om det inte avtar åker vi nog
till vetrinären. Så vi skulle tvätta med koksalt och han får inte slicka på det
så han har en t-shirt på sig :)

Nu ska vi in till stan jag ska byta jeansen jag köpte i veckan sen ska jag
ligga i sängen eller soffan resten utav dagen :)


Kommentarer
Postat av: Anna

Heej!



Du ställde en fråga på min blogg om vart jag gör naglar, jag gör dem i Stockholm, 2 min från tunnelbanestationen Kristineberg. Hör gärna av dig om du vill boka tid! :) Dock göra jag inte nagelförlänging fören om 1-2 månader, men jag ger manikyr med valfri lackning för 100 kronor! :)



MVH Anna

2010-02-27 @ 13:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0