God morgon

Det faller bara mer och mer snö ute och det börjar bli väääldigt mycket
ute nu faktiskt. Jag gick upp vid 9 och ringde ungdomsmottagningen och
fick tid i mars, perfekt.
Sen gick jag och la mig igen för jag var så trött. Sen vaknade jag upp halv
12 utav att mamma bröttlade med något. Jag åt en stadig frukost och nu ligger
jag i sängen igen och ska göra lite nytta.

Jag röstade på Blondinbella i elles lilla tävling om vem som såg bäst ut på galan,
jag tycker att hennes stylist gjorde ett riktigt bra jobb och hon var riktigt fin i
håret så borde hon ha det oftare :) spetsbodyn gjorde allt!
Kenza tycker jag var tråkig, det skulle vara kul om hon vågade sig på något för
en gång skull istället för hennes säkra fodral och jag gillade inte att håret var uppsatt.
Och en sak som gör mig lite full i skratt är hennes snygga bikini linjer ;)
Mogi tycker jag såg vääldigt gammal ut i ansiktet, sminket var inte till hennes fördel
för in på kvällen såg hon ut att närma sig 40... Annars var klänningen super söt.
Jag tyckte Tyra var ball och vågade sig på strumpor i heels och det blev lyckat!
Det får räcka, nu vet ni vad jag tycker iallafall :)


Jag försökte få ett bra kort som visar hur mycket snö det är, här ser ni iallafall
hur kort stammen än på trädet! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0