God natt

Nu ligger jag i sängen och ska somna tidigt ikväll men först ska jag
börja på en ny bok :) men jag har inte bestämt vilken än.
Hoppas ni har haft en bra dag allihopa! :) ♥ God natt.

Okej det känns som att jag behöver förklara bilden lite, jag är allergisk mot
mygg. Men jag klarar en ganska bra mängd men när det blir för många bett
så svullnar oftast mitt ena öga igen. Detta är taget i somras dagen efter att vi
hade fiskat och tepåsar med gönt te tar ner svullnaden lärde en hokus pokus tant
mig en gång, därför har jag tepåsar på ögonen. Och när jag inte låg så så hade jag
yoghurt lite varstans på kroppen för det var det enda Robins föräldrar hade hemma
som lindade. Men här mår jag ganska bra mina ben hade vaknat igen och jag
kunde andas bra igen :) Haha men jag tycker bilden ser så rolig ut.


Hihi jag var bloooond!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0