Hej hopp!

Inatt drömde jag att jag inte skulle upp till skolan idag så det var lite konstigt
att vakna men upp kom jag. Jag hoppas att det är någon lycklig som vaknade
precis iallafall :D

Just nu sitter vi och klistrar till ett kollage som vi ska redovisa vecka 8. Så det
blir nog bra! Jag är på lite dåligt humör för att våran samhällslärare ger oss uppgifter
där vi ska ge våran syn på det hela och sen får man fel för att hon har en annan
uppfattning? Inte helt okej kanske.

Vi har strax lunch och då blir det donken med Kajsa och Anton för han fick sitt
körkort på min födelsedag och jag fick till och med skjuts utav honom imorse,
det var uppskattat! (Y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0