Jag hamnade på britsen!

Ja så är det faktiskt, idag så var jag med på en operation och skötte
allt det har jag inte gjort förut. Det gick jätte bra och jaag tyckte det var
kul och mådde jätte bra tills vi var färdiga och plåstret var på. Då blev det
svart för ögonen och jag började svettas, så min handledare fick slänga in
mig på rummet bredvid och hålla upp mina fötter så jag klarade mig ifrån
att svimma men det var jäääkligt nära den här gången, haha!
Det blir ju underhållande när jag är med iallafall, men hon sa att det var förmodligen
för att jag spänt mig och sen slappnat av. Så resten utav dagen var ganska slapp
för min del.

När jag kom hem så åkte jag och mamma till optikern för att göra synundersökningen
till migg lemp, det gick jätte bra och min syn hade inte förrändrats så jag behöver inga
glasögon! :) Det går inte utför.
Nu ska jag se på I en annan del av Köping och sen sova, god natt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0