Min födelsedag!

Idag är det ju min födelsedag :) Idag blir jag gammal.
Jag tycker redan att det är tragiskt :P
På praktiken idag var jag hos sjukgymnasten och det var väldigt
lärorikt men lite tråkigt för det finns inte så mycket att göra, och det
tycker jag är jätte jobbigt att bara stå och titta. Men jag fick sluta vid 12
och när jag kom hem vilade jag bort min huvudvärk sen kom Saras farmor
hit med min present så jag fick ett presentkort till ett spa ställe. Så det var
uppskattat :) Utav Robin fick jag ett presentkort på en ringserie jag sparar på
och en spa kryssning någon gång framöver, så det blir mycket njutning för min
del framöver :) Det gillas.
Kajsa kom hit med blommor, hon är ju för söt!

En familj som kanske ska vara hundvakt åt Brolle i fyra timmar per dag i två veckor
var här och hälsade på :) det verkade gå bra så Brolle ska dit imorgon i fyra timmar
och kolla hur det går då.

Jag och Robin kom precis hem vi har varit ute och ätit Italiensk mat och det var hur gott
som helst men dålig service men så blir det ibland. Jag åt hemmagjord pasta med oxfilé,
champinjoner och parmesanost. Sen är det helt sjukt jag behövde inte visa legg när jag
köpte cigg och inte på restaurangen när jag beställde ett glas vin, pappa fråga om jag ser
gammal ut så imorgon är det nog dags för rynk cremén haha!


Det rosa fick jag utav Robin, det långa utav Kajsa och det där gula lilla utav
mamma och pappa.


Jag när vi hade ätit :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0