Morgon solen!

Vaknade vid 11 idag och mår bättre. Jag känner mig inte sådär sjukt
febertrött men jag fryser fortfarande. Och mina utslag/eksem? jag har
på benen har blivit fler och värre. Robin tror att det är från solariet, men
varför började det komma igår då det var ju flera dagar sen jag solade
och jag har ju duschat efteråt? Dom smörjs flitigt in med idominsalva,
ungefär lika flitigt som jag råkar klia... Men det säger vi inte till mamma
då blir hon arg, haha :)

Någon granne håller antingen på att flytta in eller renovera, och när man sover
och det är knäpptyst så känns det som att dom är här inne. Vilket är lite jobbigt!
Jag läste precis att tunnelbanan precis har börjat gå här så jag funderar på att ta
mig ut lite för det verkar ju ändå vara ganska härligt väder, igenom mitt fönster
är det det iallafall :) Skolan är inställd imorgon med!


Nyvaken, god morgon!


Kommentarer
Postat av: kajsa

haha så snygg du är :D

2010-02-25 @ 16:24:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0