Paradise Hotel kändisar

På tåget igår satt Annelie och Kristoffer ifrån Paradise Hotel.
I ett vanligt billigt Inter City tåg, obokad vagn iallafall.
Jag blev faktiskt väldigt förvånade för jag trodde inte att dom skulle
vara tillsammans såhär efteråt. Dom märkte inte ut sig särskilt mycket
jag såg dom inte ens först men jag vände mig och såg henne och sen
hörde jag när hon pratade. Kristoffer satt och tog på sig läppglans
men dom var inte så pussiga med varandra och Annelie sov mest emot
Kristoffer och han såg allmänt uttråkad ut men vem är inte det på
ett tåg? Annelie har också fruktansvärt dålig engelska!

Nej nu ska jag gå ut med Brolle, god morgon föresten :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0