Shopping med mig själv

När jag kom till tunnelbanan kände jag att jag ville ut på äventyr med
mig själv, för så många gånger har inte jag rört mig i Stockholm själv.
Så jag satte mig på tåget och åkte till Liljeholmen och gick och kollade
i affärer och shoppade lite inne på Gina Tricot :) Istället för att frysa så
var jag varm som en gris, näst intill svettig! Jag vet inte vilket jag föredrar..
Nu ska jag snart gå och möta älsklingen som kommer ifrån jobbet med
tvärbanan sen ska vi gå och handla mat. Fantasin är slut och jag vet inte
vad vi ska äta riktigt. Fast jag vill nog ha wook grönsaker, bandpasta och
bacon... Vi får se vad det blir :D Jag har varit himla duktig den här månaden
jag har ringt för 95!! kronor! Haha, nästan lite kul.
Jag visar vad jag köpt sen :)


Kommentarer
Postat av: Jennie

sv: jaså? vad har du för hund?

hur är allt med dje+

kram

2010-02-24 @ 20:16:35
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0