Tisdag

Nu är jag hemma ifrån en lång dag. Skolan slutade fyra och då gick
jag och Louise fram till stan hon skulle köpa bebiskläder för hennes bror
fick barn idag och jag köpte två toppar. Visar er sen :)

Skolan idag gick faktiskt bra Historian var dne mest oseriösaste på länge men
det var ingen som varken brydde sig eller orkade. Våran lärare sa Haitzi och det
tyckte vi var väldigt kul så vi satt där, Mayday Mayday Haitzi är i nöd!!
Anton satt och lekte med Brolles bajspåsar och jag skrev kärleksbrev till Daniel
ifrån Kajsa. Himla underhållande med andra ord, haha!
På engelskan fick jag och Kajsa ungefär 120 glosor!! till vecka 8 helt sjukt.


Jag idag, Jeans: H&M, Top: Gant, Klocka: D&G


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0