Torsdag

Jag har faktiskt inte orkat blogga för att min lärare ringde och förstörde
ganska mycket och jag blev väldigt upprörd. Det handlar om mina betyg och
hur dom kommer att bli lidande pga. att hon har slarvat bort ett utav mina
arbeten och det var stort! Så när jag kommer tillbaks in i skolan så ska jag ta
tag i detta och gå vidare med det, jag är inte den enda om man säger så. Att
hon är en riktig översittare som får en att må dåligt gör inte saken bättre men
jag tänker fan inte ta det för jag har kämpat hårt!

Men imorgon är det mitt halleluja moment! Sitsta dagen på praktiken och jag
firar med att åka upp till Stockholm. Vi fick smörgåstårta idag där borta, det satt
inte helt fel :) Nu har jag packat och ska se några avsnitt utav unga mödrar,
jag älskar det programmet! Sen ska jag sova, god natt och jag lovar att i nästa
vecka ska det bli fler inlägg och mer bilder :) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0