Blir nog sängen imorgon

Jag tror nog att det får bli sängen imorgon annars tror jag att
jag skulle räknas som patient jag med..
Min förkylning går åt helt fel håll mot vad jag hade tänkt mig,
jag är snart i behov utav syrgas med för jag kan inte andas genom
näsan (för jag har inte orkat gå ner och ta nässpray) och så får jag
krupphosta samtdigt då får man fan inte in så mycket luft :P
Nej så som jag känner mig nu så får det bli sängen imorgon och jag tänkte
lägga mig och sova efter I en annan del av Köping.

Jag har legat och kollat på några paradise hotel avsnitt och vilken bitch berit
hon den nya är vad hon nu heter, sen missa hon de att hennes hår ser gult
ut till dne gula klänningen. Jag såg att Blondinbella fått
på sig ett par Ray bans i gammal stil och jag tror min morfar hade vart snyggare
i dem... Jag har lite svårt för en del saker, både är helt klara dissar.
Jag hoppas ni mår bättre än mig iallafall :) ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0