En super dag!

Igår tog jag semester ifrån allt jag låg bara och slappade i sängen åh så
skönt det var! Men nu är jag tillbaka :)

Idag hade jag kort dag i skolan två lektioner bara men jag har räknat matte
hela tiden så jag ligger i fas och förstår, för det kommer att bli kämpigt så lika
bra att jobba så mycket man kan.
Efter skolan följde jag med Annika när hon skulle hämta ut sin nya telefon efter
tre evigheter ungefär, sen mötte jag upp mamma och shoppade. Visar sen :)
Jag hittade en massa böcker på Bokia som Denise Rudberg skrivit efter Väninnan
har jag börjat gilla henne starkt! :) Jag bytte lite julklappar och handlade på den
lilla rea som var kvar.

Jag åkte bort till den vårdcentral som jag ska ha min praktik på och träffade min
handledare, skolan hade skrivit fel namn så det hade ju blivit lite pinsamt om jag
hade ringt men hon i receptionen var snäll och hjälpte mig :)
Jag fick reda på när jag börjar på måndag och jag fick skåp, kläder och koder.
Handledaren verkar bra och trevlig men lite tyst, men det släpper nog eller så är
jag van vid babbel. Hon sa också att jag kunde få vara någon dag på andra ställen
som hör till vårdcentralen som BVC och då hoppade jag nästan högt av glädje,
men jag lovar jag behärskade mig :) Det ser jag fram emot!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0