Gårdagens shopping!

Igår så var jag framme på stan med mamma, Sara och Ella.
Ella fick klänning och tights med rosa halsband och armband för
Sara hade glömt det hemma. Saras farmor och farfar hade kalas igår.
Vi har bara samma mamma, och så är det med alla mina syskon :)
Det var mysigt att gå fram på stan igår för här stänger alla affärer två
och i vanliga fall så brukar inte jag hinna fram :P
Det här blev det iallafall!


Kappa ifrån Lindex, det var halva reapriset så den kostade 400 kr :)


Kavaj ifrån H&M med jäkligt snyggt foder,
det var den jag hade med i senaste kollaget ;) 299 kr!


Sminkväska (reakorg påväg till kassan..) Lindex ingen aning vad den kosta.
Halsduk ifrån H&M 50 kr!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0