Glasssssssssssss

Jag och Robin gick inne på coop ett bra tag och det blev lite mer än mat.
Två kaffekoppar och en förvaringskorg till garderoben, perfekt för våran
var för liten och då ramlade alltid mina trosor eller strumpor ut och då var
alltid Brolle väldigt snabb på att sno dom. Han har en kärlek till mina trosor, haha.

Robins mamma körde hem oss för hon var med Brolle medan vi handlade.
Jag lagade middag idag, det blev nudlar med wookade grönsaker och köttbullar.
Det smakade inte lika illa som det låter. Jag diskade faktiskt sen med, snäll jag är :)

Nu har vi precis slängt i oss glass med smälta och mixade bär :) Smarrigt!
Så nu skulle jag kunna stupa i säng! Det låter faktiskrt lockande :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0