God Morgon!

Jag sitter här vid frukost bordet och är stressad, det är inte vad jag brukar
vara en lördagsmorgon men min syster flyger snart in genom dörren
och då ska vi iväg till stan.

På tal om det min syster kom ju hit igår och hon bor med sin sambo och
dotter Ella i Gävle min syster, Sara hennes pappa bor även där. Och igår
kom dom hit så jag skippade datorn och hade en helkväll med min syster
och Ella. Vi spelade spel och åt ost och kex och tjattrade om det ena och
det andra. Så det var trevligt!

Idag på stan ska jag försöka hitta någon födelsedagspresent till mig själv, det är
ingen som har köpt något till mig än det känns ju sådär.
Just det, jag har inte talat om att min stora dag är på torsdag i nästa vecka. Det
är då jag blir stor, 18 år :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0