God Morgon

Jag tog sovmorgon idag jag var helt slut. Så nu har jag och Brolle ätit och
varit ute, han bajsade mitt i vägen också haha de va lite pinsamt :P
Idag händer det ingenting, jag ska bara ligga i soffan i myskläder :)
Riktigt skönt! Jag måste komma på något att äta till middag med, varför är
alltid det så svårt? Det finns hur mycket som helst att äta men ändå så kommer
man ändå aldrig på något så det blir det vanliga.

Imorse när jag vaknade på soffan (sover alltid där med Brolle när Robin gått till
jobbet eftersom sängen är i taket) så låg Brolle på min arm, precis som Robin
brukar göra när jag läser. Det såg gulligt ut och så snarkade han för fulla hus :)


Täcke skulla han ha med, haha :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0