God Morgon

Nu har jag gått upp, jag vaknade imorse vid fem när Brolle kom så jag
satte på kaffe och gjorde iordning Robins matlåda så att han fick några
minuter extra i sängen. Sen la jag mig på soffan och stensomnade.
Jag är så trött så jag skulle kunna sova hela dagen, det är så mörkt hos
Robin så jag har svårt att vakna utav mig själv. Det är faktiskt jätte jobbigt
för det känns som att jag alltid är trött.

Idag ska jag försöka plugga lite och skriva i Robins timlappar så att andra ser
vad det står, haha. Ikväll ska vi försöka komma iväg och handla om vi hittar
någon som kan ha Brolle en liten stund. Det är det enda roliga idag faktiskt.
Ha en bra morgon eller lunch :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0