God Morgon

Vi försov oss rejält imorse och vaknade inte förrän vid 11 då mamma ringde.
Brolle missade hela sin frukost så han fick börja dagen med en extra stor lunch,
men han har varit jätte duktig för han har inte kissat inne :)

Sen satte vi oss och käkade frukost och gick upp till fotbollsålan med Brolle så att han
fick springa av sig och nu har han hjälpt mig att packa som vanligt :P Eller han tar
ur alla kläder jag lägger i. Men nu har jag packat färdigt så jag är redo att åka.
Jag och Robin är så vana vid att det är just såhär det är att vi lämnar varandra och
ses igen om en vecka eller två men jag kan aldrig vänja mig vid att lämna Brolle,
jag gråter floder varje gång. Och det är samma för Robin när Brolle är hos mig.


Jag och Robin :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0