God Morgon

Vi vaknade för ett ganska bra tag sen ändå men jag har slängt i mig en stor
brakfrukost, det behövdes. Vi var hemma vid sex tiden igår efter att ha jagat
taxi i nästan tre timmar och så säger chauffören att han har haft många körningar
som ingen dykt upp på, det var ju kul att höra. Dyrt blev det med och det var lite
otäckt ett tag för en taxi bil framför höll på o köra utav vägen och Robin ligger och
sover och den bilden vi åkte i hackade sig typ fram :S.

Början utav kvällen igår var helt perfekt sen kunde det ha varit bättre men så är det
ju alltid det är ju jämt något som ska gå fel. Men nu är det ett nytt år med nya
äventyr och nya möjligheter. Jag fyller 18, jag ska börja med mitt körkort, jag ska kämpa
ännu mer i skolan, resa och göra roliga skaer.
Jag hoppas på ett år utan dödsfall och tråkigheter det har jag fått nog utav detta året.

De flesta bilderna Robin har tagit blev suddiga men några blev det :)


Jag hann inte med en outfit bild innan vi åkte så den här får duga.

Vår raket :)


En helt sönderfrusen Tina vid tolvslaget.


Grabbarna, Christian, Mackan och Robin


Emila, jag och Teivi :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0