God natt

Jag vilade i några timmar och det var skönt :) Jag har inte pluggat
något men det är ingen brådska och engelskan tar jag med upp till
Robin. Sen har jag käkat goda pannkakor och duschat lååång stund,
det är nog bland det bästa som finns duscha!

Jag googlade på det vandrarhem som vi ska bo på i Polen och om det 
var det jag fick upp var det helt okej, det ligger mitt i gamla stan duscharna
såg jätte frescha ut och rummen var typiskt vandrarhem med fula våningssängar :P
Vi flyger ifrån Norge någonstans vid Oslo och direkt till Krakow så vi får en
extra dag där :) Så för mig blir det två länder i en smäll (Y)
Mer om det längre fram det är ju faktiskt i Maj...

Nu blir det Linda Rosings bok, den nakna sanningen för mig och sen sova :)


Ingången ser ju mysig ut iaf :) Jag ser inga kackerlackor på väggarna iaf..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0