God natt

Jag ska faktiskt sova nu :) Det var riktigt jobbigt att gå upp imorse och
så håller jag på att bli sjuk så min kropp skriker efter sömn.

Imorgon ska jag upp tidigt igen jag åker buss till skolan imorgon men jag
måste försöka få tag på min praktikplats för på måndag börjar jag min
praktik på en vårdcentral. Jag tycker det låter skit tråkigt och ser inte alls
fram emot det. Om jag hade fått välja helt själv hade jag velat vara på
förlossning/bb eller faktiskt psyket. Men det kan jag glömma.
Vårdcentralen får väl duga i fyra veckor :) Så jag hoppas jag får tag i min
handledare imorgon bitti annars blir det lite brådis.
Jag ska försöka hinna att åka till djuraffären imorgon efter skolan också
och kolla på saker åt Brolle och köpa lite godis och sånt :)

Min kamera ligger längst ner i min resväska därför har det inte blivit några
bilder. Och vad skulle jag tatt kort på? Fantasin är på noll idag min hjärna
har semester sorry..
Sov så gott :) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0