Grisbella tvättar inte

Nu ska vi springa bort till lokalkrogen och slänga i oss nått snabbt,
jag har inte lust att äta där för fem öre jag vill ha pasta :)
Sen kommer Emila och Mackan och hämtar oss och sen ska vi spela
bowling det är bokat iallafall och sen tror jag vi ska se på bio men jag
vet inte det är dom som har bokat och haft sig. Vi följer bara med, haha.

Jag såg att blondinbella skrivit att hon inte kan tvätta hon kanske börjar få
dåligt med läsare så hon måste trigga folk lite? Kan det vara så? För det
börjar bli uttjatat att läsa om en 50 årings liv.
Men seriöst kvinnan borde börja tvätta det är avstressande och det lär
ju hon behöva.


Det fick bli lite halvslappt idag vi ska ju bowla, jeans Miss Sixty,
tröja Lyle & Scott (tack Kajsa<3), stickad halsduk ifrån Gina och till
det uggs :)


Kommentarer
Postat av: din kajsa<3

hihi är det min gamla ? :) söt du är!!

2010-01-05 @ 21:35:11
Postat av: taajnii

ja det är din gamla, jag tkr om den :) tack hjärtat <3

2010-01-06 @ 22:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0