Hej hopp!

Idag har jag tagit en bloggfri dag och ärligt talat har jag inte hunnit eller
haft någon lust. Igår började Brolle blöda ur munnen för att han tappar sina
tänder just nu men det var riktigt otäckt eftersom att det var första gången
så jag fick panik och började gråta. I mina ögon höll han på att dö dör framför mig...

Imorse drog Robin upp mig ur sängen och sa att klockan var 11 men det var den
då inte så mitt morgonhumör var inte det bästa. Vi pälsade på oss och gick iväg till
parken där valpkursen är men det var bara tre där, helt onödigt att ha den. Med tanke
på hur kallt det är ute är det sjukt att dom tycker att människor och hundar ska stå i
två timmar. Brolle var inte alls på hugget utan var på sitt valpigaste humör och allt annat
förutom oss och godis var mycket roligare.

När vi kom hem hade mina fötter förfrusit och då hade jag ändå vinterstövlar och dubbla
strumpor, jag har aldrig haft så ont i hela mitt liv någonsin som idag jag visste inte vart
jag skulle ta vägen. Jag behöver väl inte ens tala om att jag började gråta då med. Eller
gråta var kanske lite milt jag skrek mer för att det gjorde så ont grannarna måste ha trott
att Robin misshandlade mig. Jag har fortfarande ont :(

Robin lagade mat och sen tog vi en promenad med Brolle jag gick in och köpte hundmat
på Konsum givetvis har maten gått ut. Dom kan ju inte ha en månad gammal hundmat i
hyllorna? Så jag lär väl få springa dit nu igen.
Imorgon åker jag iallafall hem 19.10 går tåget :)
Jag hoppas ni har haft en bättre dag än mig :) ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0