Helvetets morgon!

Okej det kanske är synd att kalla detta för morgon, men fy fan vad jag är
förkyld hela natten har jag haft kruphosta får alltid det när jag är förkyld
det låter faktiskt lite kul men jävligt jobbigt. När hostan lugnat ner sig så blev
jag tät i näsan och fick andas med munnen och då kan inte jag sova :P
Haha så det är inte med pigga ögon jag gick upp för en stund sen,
men mamma gjorde en dubbel potion utav havregrynsgröt och de hjälpte
nog lite ;)

Idag ska jag på kalas till min kära syster som fyller 37, hon kunde lika gärna
vara min mamma. Men mamma fick henne tidigt och det är himla bra ibland,
speciellt när jag var 15 och skulle pierca naveln... Mamma och pappa fick en
överraskning ett halvår senare. Användbart med andra ord! Så jag ska infinna
mig klockan fyra och jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig, jag har en
massa kläder som inte är använda eller knappt men jag vet inte.

Tack för tipset om att Denise Rudberg skrivit en till bok, nu måste jag rusa till
bokhandeln på tisdag efter skolan :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0