Hemma för plugg :)

Idag fick jag gå hem riktigt tidigt så det var otroligt skönt :)
Jag har stått och bollat ideer med mamma nu om våran hall
här uppe, så nu ska vi bara lura i pappa det med haha :)
Det är så det går till i vår familj jag bestämmer, mamma
får säga sitt och pappa oftast tiga :) Väldigt bra eftersom att
man inte vet hur det blir om dom får bestämma själva...

Jag ska sätta mig och plugga lite Psykologi och läsa lite och
vila för det är jag i behov utav med min förkylning.
Jag har fortfarande inte syndat och ätit utav min choklad som
ligger framför mig... Men snart så ;)


Idag har jag mysig stickad tröja, perfekt när man är kylder :)


Man kan inte alltid vara normal...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0