Jag är död!

Pappa skjutsade mig till praktiken imorse för han är hemma och är sjuk
och han kom och hämtade mig med, och det var nog tur det. Jag var så
trött så jag hade väl ramlat ihop i en snödriva annars :P
Så när jag kom hem fick jag i mig lite hemmagjorda köttbullar sen stupade
jag i säng, jag bad Robin ringa och väcka mig om en liten stund men skällde
ut honom när han ringde. Jag trodde det var mitt i natten, haha.
Men jag drog mig upp och var på pissigt humör men efter en dusch och choklad
glass med marsmallows i känns de bättre :)

Idag klarade jag att vara med på en hel operation utan att smimma :D haha jag
är stolt över mig själv och så har jag tagit egna EKG. Sen blev jag utskälld utav
en som jobbar där för att hon hör så jävla dåligt för de första man skäller inte på
en elev man är där för att lära och om ett fel uppstår är det okej men mitt ansvar
att berätta. För det andra det var ingen annans fel än hennes eget.
Just nu börjar jag bara bli riktigt trött på det där stället det har blivit alldeles för
mycket och ärligt talat så mår jag dåligt utav det för jag känner mig som ett litet
barn ungefär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0