Jag lyckades!

Jag lyckades somna på tåget! Det är första gången någonsin när jag har
åkt tåg som jag somnat, men gud vad skönt det var att vakna och se att
tiden hade gått lite. Nu har jag virrat fram och tillbaka, tatt av alla smycken,
fixat skor, klippt av naglarna och letat hänglås så nu är jag redo för imorgon.
Jag sitter och smäller i mig en påse chips också jag får alltid cravings efter
chips när jag åker tåg och oftast då givetvis när det utav någon anledning
inte finns någon restaurang vagn! Så det första jag gör då när jag går av
tåget är att springa in på pressbyrån och köpa en liten påse Sourcream onion!

Jag började undra en sak när jag satt på tåget idag, om man är så står så
att man tar upp mer än en sittplats måste man boka två då? Elle borde dom
inte ha särskilda stolar för de lite större? Eller varför reser dom inte första
klass där brukar dom ibland vara större? För mittemot mig idag satt en dam
som var väldigt stor upptill och nått grymt otrevlig, iallafall hon tog upp en
halv plats till och stackarn som satt där fick sitta inknökad i väggen. Men jag
menar det är inte trevligt för stackarn men det kan ju inte vara kul för damen
att vara medveten om att hennes storlek drabbar någon annan. Någon bättre
lösning måste ju finnas!


Mmm så gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0