Jag trivs inte

Jag trivs inte på min praktikplats, min handledare är jätte snäll och bra
men dom andra som jag får gå med och allt jag får göra. Eller jag får
knappt göra något. En som jobbar där började kritisera mig idag för att
jag inte har vaccinerat mig mot svin influensan, det är ett individuellt
beslut som hon inte har att göra med och man gör inte så. Hur fan tror hon
jag känner mig? Jag får bara stå och kolla och springa med lappar och jag
kollade på en rektoskopi och jag tyckte bara synd om tanten som hade fyra
styckna som blegade på hennes röv, det är redan en jobbig undersökning i
sig. Så jag tröttnade och smet in till min handledare som var i labbet idag.

Hon skulle precis sticka en tant och frågade om det gick bra om jag tittade då
tyckte tanten att jag skulle sticka jag var väldigt osäker först men hon tyckte bestämt
att jag skulle sticka och så blev det jag lyckades på första försöket och det gick
jätte bra. Så jag är jätte tacksam mot denna tant och hon sa att det inte gjorde
ont, skönt! Det är faktiskt det enda positiva med dagen.
Nu ska jag lägga mig och läsa och glömma att jag ska dit imorgon med..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0