Min lördag

När jag kom tillbaka ifrån affären fick jag ett städ ryck så golven
är dammsugade och torkade, och Brolle var duktig och inte gick
i det blöta direkt. Det är han jäkligt bra på annars :P
Robin slängde ihop en gryta idag som vanligt får vi väl snart börja
säga. Men grytor i olika slag är bra det går fort och är gott men det
känns mer lagat och lyxigt än vad det egentligen är.

Brolle var jätte duktig på valpkursen och hade humöret inne för att träna
idag, alla tyckte att han hade blivit så stor och det är ju sånt som inte vi
ser så bra så det var kul att höra! :)
Så dagen har faktiskt varit lugn och skön och det var precis vad jag
var sugen på :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0